Moje filozofie

Kdo jsem a proč se zabývám cvičením

Jsem obyčejná žena, manželka úžasného muže, maminka dvou super divokých kluků. Sportovat jsem začala až po vystudování Vysoké školy ekonomické a po strávení 2 let v Anglii jako au-pair. Sportovala jsem tvrdě, ostře a výkonně s cílem vypadat jako modelky v časopisech. Podařilo se mi to, ale nebyla jsem spokojená a pánevní dno jsem ani nevěděla, kde je. Doslova jsem se necítila. Nepoznala jsem, kdy mé tělo potřebuje regenerovat a kdy potřebuje sílu.

Nastoupila jsem do kanceláře, a tak to začalo. U sedavého zaměstnání trpěla moje záda, moje břišní svaly, celá moje postura a hlavně - nebyla jsem vůbec spokojená. 

Doslova jsem utíkala si z práce zacvičit, nemohla jsem tam vydržet. Jsem člověk v těle. Pohybem získávám pocit, že jsem tady a teď. Ale cvičení nepřinášelo pocit uspokojení.

Cvičení pilates ke mně přišlo po porodu prvního syna a pomohlo mi dát se dohromady. Jana Šimková mi poprvé dala pánev do neutrálu a odtud už není cesty zpět. Pilates mi dalo možnost se protáhnout a posílit. Moje břicho ale pořád nebylo ploché. 

Teprve pre-pilates cviky podle principů IQ akademie  v kombinaci s dechem mi daly možnost postavit se rovně a ucítit střed svého těla. 

Do IQ akademie jsem přijela shrbená a nešťastná, stále zatahující břicho a teď tam s vděkem přijíždím prsatá (proč, to pochopíte, až se napřímíte:), napřímená a docela spokojená sama se sebou. Napřímení je pro mě úžasný startovací můstek ke všěmu, co má pro mě hodnotu. 

POKUD CHCI BÝT V ŽIVOTĚ UŽITEČNÁ, TAK SE POTŘEBUJI NAPŘÍMIT.

Pokud se chci věnovat věcem, které jsou pro mě hodnotou, napřímení je ten partner, který mě udrží od rána až do večera. 

Pochopila jsem čím se drží cviky pilates.  A prošla jsem si cestu k uvolnění, k vnitřní ženské síle a klidu, ve kterém se konečně mohu vracet ke zdravému pohybu. Stojím, chodím, sedím a u toho cvičím. Užívám si to. Využívám klenbu svého chodidla, raduju se a směju se. 

A provázet touto cestu i ostatní ženy, které po ní touží jít je pro mě radost a čest. Dává to hluboký smysl a jde mi to líp, než plánování antén, čemuž jsem se věnovala kdysi.

 Těším se na vás.

Rekvalifikace, zkušenosti, vzdělání

Jak získávám nové znalosti a dovednosti

Učím se u těch nejlepších

REKVALIFIKACE:

Stále se vzdělávám. Momentálně jsem v ročním výcviku IQ pohyb akademie pilates MAT2. (Pokračování MAT1 )

V roce 2019 jsem absolvovala kurz Kineziotapingu u manželů Štědrákových.

V roce 2018 jsem úspěšně dokončila studium REKVALIFIKACE INSTRUKTOR PILATES u IQ Pohyb Praha. (MAT1)

INSTRUKTOR NORDIC WALKING, Miroslav Mira, 2011 

Již v roce 2010 jsem absolvovala jsem rozsáhlý rekvalifikační kurz Instruktor Pilates LEVEL I.+II, úroveň MAT I-III a Ron Fletcher Towelwork (Poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti pohybové metody Pilates) u Renaty Sabongui.

 

Chodím na kurzy a workshopy

  • SPINE CORRECTOR, 8 hodin (IQ pohyb 2020)
  • DIASTÁZA III., GROOFY, 6 hodin, 
  • DIAGNOSTIKA, 8 hodin (IQ pohyb 2019)
  • TEJPOVÁNÍ ŽEN NAPŘÍČ ŽIVOTEM, manželé Štědrákovi (16 hodin, 2019)
  • ZDRAVÁ ZÁDA, 8 hodin (IQ pohyb 2019)
  • PÁNEVNÍ DNO, REFRESH, 8 hodin (IQ pohyb 2019)
  • TRUP V POHYBU, 14 hodin (Groofy, 2019)
  • PÁNEVNÍ DNO, 7 hodin (Groofy, 2018)
  • SEMINÁŘ NOHA A CHODIDILO (IQ pohyb, 2018)
  • SEMINÁŘ SVALOVÉ ŘETĚZCE (IQ pohyb, 2018)
  • SEMINÁŘ ROTACE (IQ pohyb, 2018)
  • SEMINÁŘ MYOFASCIÁLNÍ ŘETĚZCE (IQ pohyb, 2018)
  • SEMINÁŘ CANTIENICA (Claudia Lob, Cantienica, Vídeň 2018)
  • VÝVOJOVÁ KINEZIOLOGIE (IQ pohyb, 2018)
  • TAJEMSTVÍ PÁNEVNÍHO DNA I (Brno, metoda 3x3, 2018)
  • TĚHOTNÉ A PO PORODU (IQ pohyb, 2017)
  • PÁNEVNÍ DNO, (FyzioMami, 2017)
  • PÁNEVNÍ DNO a DIASTAZA, (IQ pohyb, 2017)
  • FUNKČNÍ RUKA, DRŽENÍ TĚLA (IQ pohyb, 2017)
  • ZÁVĚSNÝ SYSTÉM BODY (IQ pohyb, 2014)
  • ZÁVĚSNÝ SYSTÉM CORE (IQ pohyb, 2014)
  • PILATES po porodu (Yitka Kadishi, 2011)
  • PILATES pro těhotné (Yitka Kadishi, 2011)
  • PILATES-props BOSU (Yitka Kadishi, 2011)
  • PILATES SPINE CORRECTOR (FitstudioJana, 2010)
  • BOSU CORE (FaceAcademy - Daniel Muller, 2010)
  • PILATES EQUIPMENT basic- TOWEL, BOSU, FLEXI BAND (FitstudioJana, 2010)
  • ANATOMIE - PÁTEŘ vady a nemoci páteře, diagnostika, kompenzační cviky (FitstudioJana, 2010)